Denisa Gottšteinová – výuka angličtiny

MENU

Kdo jsem

Pro potřeby Základních škol a Mateřských škol, nabízím kvalitně koncipované výukové lekce dle požadavků ŠVP a časových možností žáků a pedagogů.

Výuce a doučování angličtiny se věnuji už více než 15 let. Pracovala jsem v několika mezinárodních společnostech, proto do své výuky převádím praktické zkušenosti, a to i ze zahraničí. Ke svým studentům přistupuji individuálně a učebnice používám především jako vodítko výuky. Díky řadě dostupných a praktických materiálů mohou hodiny být pestré a šité na míru opravdu každému. Řada studentů si oblíbila čtení zjednodušených knih, které jsou přizpůsobeny jejich aktuální jazykové úrovni. Zní to triviálně, tak k čemu je to vlastně dobré? Na pozadí souvislého a poutavého příběhu se naučíte mluvit nahlas, správně vyslovovat a shrnout přečtený text. Pro mnohé je náročné číst a pamatovat si zároveň. Čtení nahlas je jedna z nejlepších činností, která skvěle slouží k rozvoji paměti a myšlení. Dalo by se to přirovnat ke sčítání registračních značek aut. A teď si představte, že to děláte v angličtině.

Vedle čtení vyučuji angličtinu také formou divadla a krátkých divadelních her. Dnes jsou již dostupné ucelené materiály pro děti od prvních tříd základních škol. Divadlo je vhodné prakticky pro všechny. Naučí mluvit, prezentovat se, pamatovat si texty, a především vás zbaví jakéhosi situačního ostychu, tedy těch momentů, kdy před někým stojíte a veškerá tvrdě naučená gramatika a slovíčka se vypaří. V hlavě máte myšlenky, emoce a najednou nestvoříte ani hlásku, natož slovo nebo větu, mlčíte. Sekundy se mění v minuty trapného ticha. Při hraných scénách nesedíte, jste v pohybu a texty si musíte pamatovat. Je to vlastně imitace života.

Co říci závěrem? Pro mne je důležitější, abyste používali, třeba i s chybami, to, co znáte, než abyste uměli perfektně mlčet.

Denisa Gottšteinová

Výuce a doučování angličtiny se věnuji už více než 15 let. Pracovala jsem v několika mezinárodních společnostech, proto do své výuky převádím praktické zkušenosti, a to i ze zahraničí. Ke svým studentům přistupuji individuálně a učebnice používám především jako vodítko výuky. Díky řadě dostupných a praktických materiálů mohou hodiny být pestré a šité na míru opravdu každému. Řada studentů si oblíbila čtení zjednodušených knih, které jsou přizpůsobeny jejich aktuální jazykové úrovni. Zní to triviálně, tak k čemu je to vlastně dobré? Na pozadí souvislého a poutavého příběhu se naučíte mluvit nahlas, správně vyslovovat a shrnout přečtený text. Pro mnohé je náročné číst a pamatovat si zároveň. Čtení nahlas je jedna z nejlepších činností, která skvěle slouží k rozvoji paměti a myšlení. Dalo by se to přirovnat ke sčítání registračních značek aut. A teď si představte, že to děláte v angličtině.

Vedle čtení vyučuji angličtinu také formou divadla a krátkých divadelních her. Dnes jsou již dostupné ucelené materiály pro děti od prvních tříd základních škol. Divadlo je vhodné prakticky pro všechny. Naučí mluvit, prezentovat se, pamatovat si texty, a především vás zbaví jakéhosi situačního ostychu, tedy těch momentů, kdy před někým stojíte a veškerá tvrdě naučená gramatika a slovíčka se vypaří. V hlavě máte myšlenky, emoce a najednou nestvoříte ani hlásku, natož slovo nebo větu, mlčíte. Sekundy se mění v minuty trapného ticha. Při hraných scénách nesedíte, jste v pohybu a texty si musíte pamatovat. Je to vlastně imitace života.

Co říci závěrem? Pro mne je důležitější, abyste používali, třeba i s chybami, to, co znáte, než abyste uměli perfektně mlčet.